Koolhydraatarm kokosbrood!

Koolhydraatarm kokosbrood!


Deze week heb ik het verzoekje van Dini gekozen! Kokosbrood die redelijk in de buurt komt van de echte.
Ik moet zeggen dat hij heeeerlijk is geworden! Het wordt meestal gegeten als broodbeleg, alleen vind ik het zonder brood of crackers ook erg lekker. Gewoon lekker kleine stukjes afscheuren en er lekker van snoepen.
Het is makkelijk om te maken en stiekem ook nog best leuk!

Hier komt het recept!

IngrediΓ«nten 14 plakjes

Β 1.7g khd per plakje

Bereidingswijze:

Week de gelatineblaadjes in een kommetje met koud water.
Meng ondertussen de kokosrasp en de fiber syrup samen.
Smelt de gelatineblaadjes als ze week zijn in een pannetje met ongeveer 5 el water en meng het bij het kokosmengsel.
Schep ongeveer 3/4 deel van het kokosmengsel op een vel bakpapier en leg er nog een vel bovenop.
Gebruik een deegroller om het mooi plat en egaal te krijgen.
Doe als je er een kleurtje aan wilt geven, de kleurstof in het resterende deel en leg het speels bovenop het egale kokosbrood.
Maak het nogmaals mooi plat met de deegroller en leg het afgedekt in het bakpapier minimaal 4 uur in de koelkast.

Geniet! X

Ps: De volgende dag zijn ze nog lekkerder omdat ze wat zijn “uitgedroogd”!

Leave a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*